Alexandra Chamideh + bowling ;*

igår var jag med Alexandra vi satt på ac fan i tre jävla timmar :O,
 och bara snackade och hade kul .
de var en gubbe som var där vi frågade han efter cigg tre jävla gånger :O
äckliga next men de funkar väl :Doch varje gång fick vi varsin altså gav han bort 6 st :O
ahah :D och vi är ju smarta så vi delade ju på dom , då håller de ju längre :D




men sen iaf gick vi till bowlingkompaniet och där var johanna, kvirre och sö :D
 och dom var söta  när dom spelade,
(en hemlis),,,, dom var lite fulla hihi :]

   


och sen när vi var där och bowlade , efter ett tag kom de typ 7 killar och tre tjejer ,
 två av tjejerna var skit störande :O ! dom satt och tittade på oss och snackade skit , och dom var typ 23 år :S fan omognare än oss som är 14-18 år :S
ja men iaf jag blev så jävla tjurig så jag satt och tittade på en tjejen för jag ville att hon skulle se att jag sätt vad dom höll på med så efter ett tag såg hon och hon tittade mig rakt i ögonen och då blir jag fan bara ännu tjurigare,
så i fan typ 2 jävla minuter satt jag och var jätte tjurig sen gav hon sig ,
och sen båda två tjejerna titta på mig då blev kag less , ÄR DET INTRESSANT ELLER ???????????????!!!!!
och den där äckliga jävla tjejen nickade på huvet och tynkade ena ögonbrynet och bah
 - jaaah ?
ååååhh de är fan de värsta som finns ,
jag bah jo jag förstår det , medans jag fan höll på sprängas på hon ,
och sen den andra tjejen bah
- vad sa hon ?
hennes kompis höll för munnen och viskade
 - är de intressant eller med spydig röst så då blev jag less ,
när vi gick spottade vi på deras skor och stoppade dom i soptunnan ahah ahha :D
så går de om man bråkar ;)





 Jag älskar Elias aka Ezzet s Sheibani mest av allting ,
jag vill bara säga att just nu är han den underbaraste person jag mött ,
 ni skulle bara vilja veta vad han har gjort , åh min underbara ängel ,
 min prins med sköld och svärd , som är berädd att göra allt för sig prinsessa.
Jag gråter av all lycka som du gett mig nu, jag önskar de vorde så här underbart varje dag,
jag svävar som på moln.
 









Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0