Snart jul igen :)

Hej och hopp.

Nu är de snart den 16:julen i mitt liv,
än så länge har jag bara köpt fyra julklappar, så de saknas endel.
dagen före julafton ska jag självklart vara med älkslingen och han släkt.
på julafton ska jag först vara hos moster och senare på kvällen blir de nog troligtvis till mammas pojkväns föräldrar.
precis som förra julen så är de inte lika roligt med jul som de alltid har varit förut, de är ingen riktig jul utan mormor och morfar  loveu


om 25 dagar är de nio månader för mig och älsklingsgubben Elias.
och sen 10,11, och tolv =)
jag och elias själva har planerat att vi ska köpa ringar till den dagen ,men vi får ju se hur de blir med det om vi har pengar..( Hoppas)


Som vanligt är väl inte livet de bästa just nu men de är då tur att jag har mina diamanter i livet som hjälper mig,ett extra plus till er mina underbaringar +++++++
Elias<3 ,Mamma,Maria,Ida och självklart resten av familjen=)

Men de känns verkligen som att jag fått en ny start i livet de känns verkligen jätte bra, jag är inte samma person som förut.

Just nu sitter Elias som vanligt framför datorn med Lucas :)
jag förstår verkligen inte vad alla killar ser som är bra med de där spelandet, Man blir bara en pojke med puckelrygg och ölmage av allt godis och joltcolan.

Men,,de är ju de dom gillar så de är väl bara att låta dom sitta där och ruttna haha :D
Men snart ska jag faktiskt slita älsklingen därifrån för att vi ska hem till mig och duscha se på film och bara pussas och kramas,Mysipys! :)
och imorn blir de praktiken på restaurang Arken igen!

första dagen idag , faktiskt ganska kul! men de kändes tråkigt att jag var knäckt av mirrors filmen igår kväll med älsklingsgubben.
så ikväll blir de ingen sen kväll :) 

Ses kanske imorrn pusshoj
Älskar dig Elias Sheibani (K)








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0