Elias Sheibani <3

Du är de underbaraste jag vet.
Utan dig klarar jag mig inte.
Jag vill inte leva utan dig min underbara prins.
För mig är du allt och mycket mer .<3

Ingenting kan berksrivas med ord förutom föremål,
Men jag kan försöka så du kanske förstår lite iaf (L)
Men du vet att jag älskar dig mer än allt annat i hela världen.


När jag är med din är jag som i ett sagoland, Jag drömmer mig bort med bara dig , du förvandlas till en prins och jag till en prinsessa med massor med glitter och ljus och vi hittar på roliga, underbara saker varje dag. Bara lever livet och njuter av varandra, Pussas och kramas varje dag, Det finns absolut inget bättre.


Fast självklart finns de ju som dagarna då vi är med häxorna och de dumma i sagorna, när vi inte alls är på humör och tjafsar, men tillsammans är vi starkast och vinner över de onda och blir prins och prinsessa igen. tillsammans klarar vi allt min lilla schimpi ;)
Utan dig hjärtat är jag ingenting, inte ens sand i öknen.
 Längtar till vi förlovar oss ! :D

Älskar dig älsklingsgubben <3








Namn  
Epost    
Blogg    




RSS 2.0